fb

Påmelding

Takk for din interesse for våre kurs. Her finner du informasjon om påmelding, betaling, rabatter, avmelding mm.

Vi har flere ulike rabatt typer. For å få riktig rabatt er det viktig at du følger disse rettningslinjene.

 

Partnerrabatt

Den første av to partnere som melder seg på betaler full pris, og velger ingen rabatt. Den andre velger partnerrabatt, og får kurset til redusert pris.

 

Grupperabatt

Er dere en gruppe på fem eller flere og betaler samlet får dere grupperabatt. Kontakt oss via kontaktskjemaet, oppgi navn og kontaktinformasjon med epost og telefonnummer til alle, og adresse til den som organiserer. Ønsker flere å bli med i gruppen senere, kan disse betale over påmeldingssystemet, velge grupperabatt, og oppgi navnet til organisator i feltet “vervet av”.

 

Ververabatt

Om du gir informasjon videre til andre som melder seg på kan du opplyse oss om dette, og vi refunderer (ikke ved betaling over giro, kun via påmeldingssystemet) da den aktuelle rabatten til deg, eller gir deg en reduksjon på andre av våre kurs. Du må da gi oss informasjon om hvem du har vervet via epost. Dette gjelder om dere ikke velger å organisiere dere som en gruppe, som samlet gir større rabatt. Informer oss om ditt ønske via epost.

 

Betaling med giro for organisasjoner mm

Er du en barnehage, organisasjon eller av andre grunner ikke kan betale med kort over nettet, kan du kontakte oss og få tilsendt en giro. Oppgi da kurset du ønsker å delta på, fullt navn, adresse, telefonnummer og epostadresse. Det tilkommer da et girogebyr på 60 kr.

Vi har tatt i bruk påmeldingssystemet for å kunne bruke mer tid til faglig arbeide, og mindre til administrasjon. Vennligst bruk dette når mulig. Påmeldingssystemet er basert på en nettbutikkløsning for WordPress, som er en av verdens mest brukte, og sikre løsninger. Dette er koblet opp mot en betalingsløsning fra Payex, som er en av de ledende leverandørene av betalingsløsninger i Skandinavia, og mot Paypal, som er en av de største leverandørne av betalingsløsninger internasjonalt.

 

Bindende påmelding til kurs.

Påmelding til kurs er bindende. Etter kjøpslovens regler er det ikke mulig å melde seg av kurs. Vi gjør alikvel noen unntak fra dette. Ved alvorlig og dokumentert sykdom refunderer vi kursbeløpet. I andre tilfeller så gjør vi det mulig å bruke kursbeløpet på andre av våre kurs, som du kan velge selv. Det er som regel også mulig å bytte kursdatoer, for eksempel fra et førstehjelpskurs til et annet.

Har du spørsmål om påmelding, rabatter, priser, kurs el. kan du kontakte oss ved å bruke kontaktskjemaet.

 

Avmelding

Har du meldt deg på et kurs kan du melde deg av inntil 14 dager før kurset mot et administrasjonsgebyr på 100 kr. Pengene blir da overført til samme konto som du betalte fra. Senere enn 14 dager før kurset kan du få overført din påmelding og betaling til en annen kursdato. Det vil si at vi da ikke refunderer penger men at du kan velge å gå kurset ved en senere dato.

Har du spørsmål om påmelding, rabatter, priser, kurs el. kan du kontakte oss ved å bruke kontaktskjemaet.