fb

Ledig Stilling

 

Vi trenger hjelp!

Administrasjon, kundeservice, sosiale medier, nyhetsbrev mm.

Jeg trenger nå hjelp meg med noen typer av arbeid relatert til drift og markedsføring.

Det er da til oppgaver som kundeservice og oppfølging i forbindelse med kurs og utdanning, og å jobbe med å planlegge, skrive og sende ut nyhetsbrev og innlegg i sosiale medier.

Jobben passer best for deg som er god til å samarbeide, kommunisere med kursdeltagere på telefon og epost, er godt organisert, og er god til å skrive. Det er en fordel om du er vant til å bruke nettbaserte dataprogrammer og systemer.

Det er også en fordel om du er spesielt engasjert i de temaene jeg jobber med, som du kan lese mer om her, www.foreldrekompetanse.no, www.famlab.no og www.oppmerksombevegelse.no. Har du også faglig bakgrunn, erfaring og nettverk innen de fagområdene jeg jobber med så er det en positivt.

 

Organisering av arbeidet

Ideelt sett så bor du i Osloområdet slik at det er lett å ha møter, og du kan delta på kurs, samlinger mm. men det er strengt tatt ikke nødvendig. Vi kommunisere ellers via epost, chat, telefon og skype.

Jobben organiseres slik at du må registrere deg som selvstendig næringsdrivende, og fakturere for det arbeidet du gjør. Du kan eventuelt bruke et system som www.frilansfinans.no hvor du da slipper å registrere et enkeltpersonforetak.

Mulighet til å delta gratis på kurs og utdannelser

I tillegg til honoraret så kan du delta gratis på alle de kurs og utdannelser jeg arrangerer (med unntak av mindre grupper, hvor det er begrenset plass, hvis det er fullt), men da også gjøre noen enkle praktiske oppgaver underveis, relatert til arrangementet. Dette vil da være relatert til å åpne og stenge lokalet, gjøre klart lokale, ta i mot deltagere, innkjøp av pausemat, servering i pauser, rydding, tilrettelegging og praktisk hjelp til kursleder underveis mm.

Dette utgjør ikke mer arbeid enn at det er mulig å delta nesten fullt ut underveis. Dette inkluderer også vår veilederutdannelse  (Vi må her ta hensyn til at det er flere som gjør jobber for oss, og at alle kan ikke være med på de samme kursene/utdannelsene samtidig, om det er fulle kurs/utdannelser). Full oversikt over kurs mm. finner du på følgende nettsider, www.famlab.no, www.foreldrekompetanse.no og www.oppmerksombevegelse.no.

Hvem passer jobben for?

Denne rollen passer best for deg som er engasjert i noen av de temaer og fag jeg jobber med, personlig utvikling, veiledning, kommunikasjon, konflikløsning, barns utvikling, kroppsorientert lærings- og utviklingsprosesser, søvn, stressmestring, traumer, nettverksarbeid, organisasjonsutvikling, ledelse, faglig utviklingsarbeid mm. Det er også en fordel om du forstår hvordan man jobber i en grunderbedrift, og har en del grunder “spirit” selv også.

Du har fleksibel tid tilgjengelig og forstår at dette ikke er en fulltidsjobb eller en vanlig stiling med fast arbeidsprosent. Arbeidsmengden varierer gjennom året. Jobben passer kanskje best for deg som allerede jobber for deg selv eller av andre grunner ikke er i vanlig jobb, men trenger noe mer å gjøre, eller deg som ikke ønsker en fulltidsjobb men heller oppgaver med mye fleksibilitet i forhold til hvor og når på dagen oppgaver blir utført.

Er du student på mastergradnivå eller høyere er det mulig å finne mange ulike temaer og problemstillinger å jobbe med inne vår virksomhet, enten du vil skrive en teoretisk eller empirisk oppgave.

Honorar

Timesatsen er ikke så høy, men som du kan se over så vil du også ha mulighet til å delta på våre kurs og utdannelser gratis. De som jobber for oss får 250 kr timen.  Arbeidsmengden vil variere fra måned til måned, lite i noen perioder, og ganske mye i kortere perioder.

 

Søknad

Er du interessert i jobbe med dette så kan du sende en epost til hans@foreldrekompetanse.no.
Opplys da om
Navn
Alder
Utdannelse
Tidligere jobber
Nåværende aktivitet, jobb, studier el.
Hvorfor du ønsker stillingen.
Hvordan du ser på rammebetingelsene for arbeidet, og hvordan du kan utføre jobben

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål eller kommentarer.

Med vennlig hilsen

Hans Holter Solhjell